Klacht: ontevreden over service.

dolfijntje86 op 19 januari 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

als je over je bel limiet heen bent dan sluiten ze zelfs de inkomende sms en inkomende gesprekken af hele kaart word gewoon geblokkeerd.is toch niet normaal,als je nou achterstand zou hebben met betalen oke maar was gewoon over mijn limiet heen gegaan.en normaal word dan alleen inkomend geblokkeerd maar nee hoor pats je bent niet meer bereikbaar.nergens kun je terecht voor je problemen met simpel alleen bij hun callcenter maar daar betaal je 35 cent per gesprek plus de kosten van je telefoon terwijl je van simpel na simpel belt schandalig vind ik het.en hoe kun je simpel bellen als je kaart geblokkeerd is.

als ze mijn abbonoment nietig verklaren

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 25 januari 2012 om 15:18 geantwoord

Wanneer je het Gebruikslimiet bereikt, wordt de simkaart geblokkeerd voor uitgaand verkeer en inkomende sms'jes, niet inkomende gesprekken. De reden hiervan is dat bijvoorbeeld premiumberichten ook ontvangen berichten zijn, en erg duur. De beschermende functie van het Gebruikslimiet is op deze manier zo optimaal mogelijk. Na elke geslaagde incasso wordt het limiet hoger, en daarmee de kans op een blokkade ook kleiner. Zodra je het voorschot overmaakt wordt uitgaand verkeer weer vrijgegeven.
Mocht je in de toekomst vragen of klachten hebben kan je mij rechtstreeks bereiken op onderstaand emailadres, dan ben ik je zo spoedig mogelijk verder van dienst.

Anna van Dijck
[email protected]

dolfijntje86

Heeft op 25 januari 2012 om 15:30 geantwoord

nee sorry vind het niet netjes dat jullie inkomende smsjes blokeren ik krijg best veel smsjes van mensen en nu krijg ik ze niet meer binnen.ben echt ontevreden met simpel.

Alle klachten die gemeld zijn door