Mijn Klacht:
Goedendag Klacht,
Ik heb al meerdere keren onterechte incasso’s ontvangen van Simpel telefoon abonnement, deze heb ik altijd betaald.
Deze kosten zijn zeer onrealistisch en bedragen kosten van meer dan 100 euro per dag; werkelijk waar onmogelijk. (ik sluit altijd mijn apps, heb overal WIFI, luister gedownloade muzieklijsten, heb geen Netflix, download geen films).
Normaliter is mijn bundel 10,95 per maand en ik heb een factuur ontvangen van 358,86! Dus 358,86 – 10,95 347,91 euro / 0,15 2319,40 MB buiten bundel (wat Simpel dan zegt) Een film downloaden is 450 MB dus volgens het systeem van Simpel heb ik 5 films gedownload in 2 dagen, dat is dus niet zo en kan helemaal niet.
Simpel benoemt dat ik een account aan moet maken, ik heb dat al meerdere keren geprobeerd, ik krijg geen emails van Simpel en kan geen wachtwoord vergeten doen; ik kan geen account aanmaken, ook hiervoor heb ik al eerder gebeld en heeft een medewerker gezegd dat ik ‘op een zwarte lijst’ zou staan en dus geen emails kan ontvangen van Simpel, bijzonder verhaal. Ook heb ik meerdere keren gebeld om dan telefonisch een plafond in te stellen, hier ga ik zeggen de medewerkers elke keer overheen, dus het plafond wordt niet ingesteld.
Eerdere kosten:
Juni 2023: 374 euro
Juli 2023: 310.41 euro
September 2023: 187.75 euro
Augustus 2023: 388 euro
Juli 2024: 284.71 euro
Oktober 2024: 98.69 euro
Dit is een totaal van 1641 euro in 6 maanden tijd, voor een abonnement van 11 euro per maand, schandalig!
Ik heb in 2 jaar tijd bijna 1500 euro betaald voor een abonnement dat 264 euro zou moeten kosten, ik noem dit oplichterij!
Gewenste Oplossing:
Schadevergoeding van minimaal 500 euro.
