Klacht: Niet ontvangen identificatie sms van Hello id

Zuster68 op 16 mei 2020 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om in te loggen bij hello id app van werkgever krijg je normaal een sms code.nu sinds 3 dagen niet mijn ICT gebeld die geven aan dat het een bekend probleem is bij simpel 3 keer contact opgenomen en alle benodigde stappen gedaan maar helaas
Niemand aan de telefoon weet dat het een intern probleem is daar.Nee het ligt niet aan mijn toestel want kan met iedereen sms’en en mijn ICT krijgt wel de sms code binnen.heb helaas gisteren met 2 jaar verlengd maar heb er geen zin in op deze manier

Gewenste Oplossing:

Als ik weer kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

4 jaren geleden - Beste H. Forder, Het is begrijpelijk dat u dit vervelend vindt. Om zeker te weten dat het probleem niet bij het toestel ligt maar bij de simkaart, is het raadzaam de simkaart even te testen in een ander toestel. Wanneer u hier wel sms berichten ontvangt, ligt het bij de toestelinstellingen. Wanneer het probleem wel de simkaart ligt, kunnen wij een onderzoek starten naar waarom u geen sms berichten ontvangt. Graag horen wij in welk toestel u de heeft heeft getest en welke u zelf gebruikt. Met vriendelijke groet, Anique Simpel

Reactie van de melder van de klacht Zuster68

4 jaren geleden - Gisteren deed hij het gewoon vandaag weer niet ligt dus ECHT niet aan toestel

Bericht van Simpel

4 jaren geleden - Beste Heidi Forder, Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u deze sms'jes soms wel of soms niet ontvangt . Dit duidt op een toestelgerelateerd probleem of een fout bij de verzender. Om het probleem alsnog te kunnen onderzoeken wil ik u vriendelijk vragen om 3 voorbeelden van niet ouder dan 48 uur aan te leveren waarbij u geen sms ontvangt. Bij de voorbeelden hebben wij de volgende informatie nodig: - datum - tijdstip - nummer tegenpartijnaam bedrijf(zender) - postcode waar zich bevond - evt. foutmelding. Het is raadzaam om de voorbeelden telefonisch of via ons whatsapp kanaal op nummer 31618431095 aan ons door te tegen. Wij zien de voorbeelden graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Laila Simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 27 juli 2020 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zuster68