Klacht: Krijg geen antwoord opmijn emails

Jan Nederhoff op 26 mei 2015 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Simpel has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 10 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste klant, Wat jammer dat u (nog) geen klant bij ons kunt worden. Indien u nog geen bericht hebt ontvangen over de annulering van uw bestelling wil ik u vragen om een mail te sturen naar [email protected], dan kijk ik...

Bedrijf Simpel
Categorie Mobiele Telefonie
Status Opgelost
Datum 26 mei 2015

Na een betaling van € 19,50 om klant te worden bij Simpel, ontving de klager een bericht over het niet kunnen behouden van zijn nummer vanwege een lopend contract bij T-Mobile. Hij trok zijn aanvraag dezelfde dag in en vroeg om terugbetaling, maar ontving geen reactie op zijn e-mails, ondanks meerdere verzoeken om antwoord. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb ca 4 weken geleden € 19,50 overgemaakt om klant te worden van simpel. Kreeg bericht dat nummerbehoud niet mogelijk was omdat ik nog een contract had van 3 maanden bij T – Mobile. Klopt, dus niets aan de hand. Heb dezelfde dag gemailed dat ik mijn aanvraag introk met het verzoek het betaalde bedrag terug te betalen. Kreeg melding dat mijn mail binnen 4 werkdagen beantwoord zou worden. Heb inmiddels 5x om antwoord verzocht maar buiten de melding ~binnen 4 werkdagen~heb ik niets vernomen

Gewenste Oplossing:

Als ik er zeker van ben niets meer te maken heb met simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 10 juni 2015 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wat jammer dat u (nog) geen klant bij ons kunt worden. Indien u nog geen bericht hebt ontvangen over de annulering van uw bestelling wil ik u vragen om een mail te sturen naar [email protected], dan kijk ik dit met spoed voor u na. Uiteraard hopen wij u in de toekomst alsnog als nieuwe klant te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Simpel klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Jan Nederhoff

Heeft op 10 juni 2015 om 16:31 geantwoord

Lousy!! Heb geld teruggekregen maat kreeg vorige week een simkaart met de mededeling, omdat u geen nummerbehoud wenst sturen wij enz enz . Ik wil gewoon niets met simpel te maken hebben

💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie