Klacht: krijg abonnement niet opgezegd

HM van Harten op 28 maart 2025 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben nu al twee dagen bezig om een abonnement, die door een voor mij onbekende is afgesloten,
stop te zetten. Het gaat om tel nr: 06-39637913. Al 6 jaar wordt er al, volgens mij ten onrechte 10 euro per maand afgeschreven van mijn bank rek: NL68RABO0381265285 t.n.v. Hartenhoeve. De klantenservice had het over ene M van Harten. Ik ken geen M van Harten,
Wanneer ik meer wil weten over deze persoon, weigeren ze me de info te geven. Via de App willen ze me ook al niet helpen. U begrijpt dat ik niet mijn leven lang aan dit abonnement vast wil zitten. Ook wil ik mijn geld van de afge;lopen 6 jaar terug.
De klantenservice vind ik totaal klant-onvriendelijk. In de toekomst wil ik dan ook niets meer te maken hebben met Simpel.
Ik soneer vanaf nu alle incasso’s, en heb maandag een afspraak met een jurist. Het spreekt van zelf dat ik al dezekosten azal verhalen op Simpel.

,m vr gr Hein van Harten
(06 22223523)

Gewenste Oplossing:

Mee werken aan de opzegging

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 02 april 2025 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HM van Harten