Klacht: Kluiscode invoeren

dix_number op 21 januari 2013 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een schrijven ontvangen met persoonlijke kluiscode, heel symphatiek. Helaas moet ik constateren dat bij het invoren van de kluiscode na het 1e cijfer de pagina blokkeert danwel het invoeren van de verdere gegevens niet toestaat.

Gewenste Oplossing:

1 zorgen dat de pagina werkt.
2 teleurstelling en ergerni voorkomen door vast €25.000 over te maken dan hoort u mij niet meer met een klacht.
3 er wordt gevraagd naar oa de snelheid, de vriendelijkheid en de oplossing.
Snelheid is mooi
vriendelijkheid ik neem aan gebruiks vriendelijkheid is voldoende als het programms werkt, nu nog niet.
oplossing zie punt2

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 21 januari 2013 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

U heeft uw klacht bij het verkeerde bedrijf aangemeld. Simpel (telecom) kan u niet verder helpen. Ga s.v.p. opnieuw naar klacht.nl en meld uw klacht aan bij het juiste bedrijf.

Vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door