Mijn Klacht:
Hierbij dien ik een formele klacht in over de wijze waarop mijn verzoek tot een nieuwe simkaart met een nieuw telefoonnummer is behandeld, evenals de klantonvriendelijke manier waarop ik te woord ben gestaan tijdens mijn telefonische contacten met uw klantenservice.
Op 20 februari 2025 heb ik telefonisch een nieuwe simkaart met een nieuw telefoonnummer aangevraagd. Tijdens dit gesprek werd mijn adres ter verificatie gevraagd, maar ik werd niet geïnformeerd over de extra kosten van €5 voor het nieuwe nummer, naast de €15 voor de simkaart. Ondanks mijn aanvraag heb ik vervolgens geen simkaart ontvangen.
Op 25 februari 2025 heb ik opnieuw contact opgenomen, omdat de simkaart nog steeds niet was geleverd en ik hier met spoed op zat te wachten. Tijdens dit gesprek werd ik op een zeer onvriendelijke manier te woord gestaan en moest ik ruim 20 minuten besteden aan het opnieuw uitleggen van de situatie. Bovendien bleek dat er op 20 februari slechts een nieuw nummer was aangevraagd, maar niet de simkaart, terwijl ik expliciet had aangegeven dat mijn vorige simkaart onbruikbaar was door diefstal. Dit had direct correct verwerkt moeten worden.
Op 26 februari 2025 heb ik contact opgenomen om te informeren naar de klachtenprocedure. Helaas werd ik ook toen op een onfatsoenlijke manier behandeld.
Wederom is er vanochtend, op 27 februari 2025, tijdens een telefonisch contact verkeerde informatie verstrekt. Ik belde om te vragen hoe ik een formele klacht kon indienen en kreeg het e-mailadres [email protected] door. Na mijn klacht te hebben ingediend, ontving ik echter een no-reply e-mail waarin werd aangegeven dat dit e-mailadres niet meer in gebruik is. Hierdoor moest ik wéér bellen om te achterhalen hoe ik überhaupt een klacht kan indienen. Dit is niet alleen bijzonder onprofessioneel, maar ook een zoveelste illustratie van de gebrekkige service.
Gezien de gemaakte fouten en de klantonvriendelijke behandeling verzoek ik u om een passende compensatie. Concreet vraag ik u de kosten van €20 (€15 voor de simkaart €5 voor het nieuwe nummer) te crediteren, aangezien de vertraging en de onjuiste verwerking volledig buiten mijn schuld om zijn ontstaan.
Ik verwacht op korte termijn een inhoudelijke reactie met een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Judith Monsma
Klantnummer: C402145846
Gewenste Oplossing:
Restitutie van de in rekening gebrachte kosten van de simkaart en het nieuwe telefoonnummer
