Klacht: klacht niet te bereiken

jadytal op 19 januari 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

oedendag, ik krijg nog steeds het verzoek betalingen te doen. Nu heb ik een herinnering ontvangen over de maand november 2011. Graag verzoekik u om het abonnement aan te passen in uw administratie en geen herinnere=ingen meer te sturen.

Hoogachtend

C.J. Talany

On 29-09-11 14:35, “Simpel” wrote:

Beste Mw. CJ Talany,

Wij hebben je verzoek om je abonnement op te zeggen ontvangen. Hierbij bevestigen wij dat je abonnement op 27-10-2011 zal eindigen.

Tot bovengenoemde datum kun je nog gebruik maken van je Simpel simkaart en abonnement.

Indien je het nummer van Simpel wilt laten porteren naar je nieuwe provider, attenderen wij je erop dat je dit zelf minimaal twee weken vóór bovengenoemde datum bij deze andere provider dient aan te geven. Deze stelt de procedure nummerbehoud in werking. Als je dit niet binnen de genoemde termijn kenbaar maakt aan je nieuwe provider, zal je nummer op bovengenoemde datum worden afgesloten.

De eventuele eindfactuur zal van je rekening worden afgeschreven in de kalendermaand welke volgt op bovengenoemde datum.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Simpel Klantenservice

Telefoonnummer: 0900 – 1418 (•0,35 per gesprek)

Mocht je na deze e-mail nog vragen hebben kijk dan op http://www.simpel.nl/faq/faq.aspx.

Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.
Telefoonnummer: 0900 – 1418 (kosten per gesprek: 0,35)

Met vriendelijk groet,

Peter van den Boogaard
Simpel klantenservice

—— End of Forwarded Message

Excuses en stopzetten en eventueel geleden retour!

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 31 januari 2012 om 15:17 geantwoord

Simpel heeft de facturen voor deze klant afgeboekt.

Anna van Dijck
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door