Klacht: Jarenlange klanten kunnen geen gebruik maken van acties voor nieuwe klanten

AnitaSim op 25 mei 2021 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Echt belachelijk dat er elke keer acties voor nieuwe klanten zijn en dat jarenlange klanten hier geen gebruik van kunnen maken!!!! Te gek voor woorden. Ja als je je abonnement kan verlengen, maar elke keer vielen ik en de andere twee Sim onlys in het huishouden hier buiten. Toch maar gaan kijken naar andere providers in de toekomst. Jammer, want Simpel beviel altijd goed.

Gewenste Oplossing:

Bestaande klanten ook gebruik kunnen laten maken van acties als dubbele data e.d. Totaal niet klantvriendelijk dit!

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

4 jaren geleden - Beste A. Simileer, Het is begrijpelijk dat u dit erg vervelend vindt. Op 14-4-2020 heeft u uw abonnement verlengd voor 2 jaar met de toen lopende actie. Dit betekent dat uw contract nog loopt tot 24-4-2022. U kunt opnieuw verlengen vanaf 6 maanden voor de einddatum van uw contract. Een jaar geleden heeft al gebruik gemaakt van een actie, waardoor u nu nog een contract heeft en het opnieuw verlengen nog niet mogelijk is. Met vriendelijke groet, Anique Simpel

Reactie van de melder van de klacht AnitaSim

4 jaren geleden - Beste medewerker, Van welke actie heb ik een jaar geleden gebruik gemaakt dan? Zolang ik bij simpel ben heb ik al hetzelfde pakket. Ik kon een keer verlengen, maar dan had ik minder internet ;) , ging ik er op achteruit ipv vooruit. Heel vreemd dit. M.v.g. Anita

Bericht van Simpel

4 jaren geleden - Beste A. Stimileer, Een jaar geleden heeft u verlengd met de actie 5GB internet, onbeperkt bellen en 500 sms'jes voor €10,00. Deze actie hebben wij lang gehad, hierdoor had dit voor u toevallig inderdaad niet veel verschil. Het is echter pas weer mogelijk om te verlengen vanaf 6 maanden voor de einddatum van je contract. Met vriendelijke groet, Anique Simpel

Reactie van de melder van de klacht AnitaSim

4 jaren geleden - Oké, dus ik heb mijn contract die destijds op deze manier werd aangeboden toen ik bij simpel kwam gewoon door laten lopen. Dat was de volgende actie zeg maar. Duidelijk. In de toekomst toch eens kijken naar iets anders dan. Toch bedankt voor uw reactie ;) .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 25 mei 2021 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Simpel

3 jaren geleden - Goedemiddag, Op 14 mei heeft u een klacht ingediend over de verlengaanbiedingen. Graag vernemen wij of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld en of u verder nog vragen of opmerkingen heeft. Wanneer u geen verdere vragen meer heeft, verzoeken wij u vriendelijk om de klacht af te sluiten en ons eventueel te beoordelen over de afhandeling. Een fijne dag toegewenst. Groet, Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door AnitaSim