Klacht: Internet problemen Simpel met bereken

Ruud62 op 06 juli 2023 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nogmaals een verzoek aan Simpel om de berekening welke ze nu hebben gemaakt te veranderen.
Ik heb een bundel van 250 mb internet en er is wat fout gegaan in de sportschool vanwege wifi. Nou berekend Simpel 583.33 MB voor ongeveer 10 minuten daarna werd de internetverbinding verbroken om meer kosten voor mij te besparen.
YouTube-video HD-kwaliteit (1080p) bekijken 5,5 MB (per minuut) stel dat dit het geval was dan kom ik op 55 MB en ik zat zelfs niet op HD, maar goed. Er moet iets goed mis zijn bij Simpel. Hoop dat iemand met een beetje verstand dit gaat oplossen. Groetjes Ruud62

Heb ik ik net beschreven. Het klopt van geen kant. Maar 55 MB extra betalen vindt ik geen probleem.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 06 juli 2023 om 15:30 geantwoord

Ruud62

Heeft op 06 juli 2023 om 15:51 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb even gekeken op mijn samsung voor het verbruik van 1 tot 30 juni en deze geeft aan dat ik 634 MB heb verbruikt. Dus er klopt nog steeds iets niet. En ik ben volgens ten ten onrechte stop gezet voor het internet. Dus ik hoop alsnog dat jullie dit gaan oplossen. Groetjes Ruud62

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud62