Klacht: Ik kan niet meer in de app komen omdat ik een Huawei y6 telefoon heb.

[email protected] op 05 juli 2021 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoe moet ik nu weten hoeveel mobiel ik verbruikt heb.??? Graag reactie

Gewenste Oplossing:

Dat ik weet wat mijn verbruik is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

3 jaren geleden - Beste Gosse Faber, Onhandig dat je niet meer in de app komt. Kan je uitleggen wat er precies veranderd is waardoor je eerder wel in de app kwam en nu niet meer? Dan kan ik je van een specifieker antwoord voorzien. Overigens kan je in de tussentijd altijd inloggen via onze (mobiele) website. Via die weg heb je dezelfde mogelijkheden als via de app. Groetjes, Mike Simpel

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Heb met Simbel gebeld, die zei dat bij de nieuwe App niet een smartphone Huawei y6 kon inloggen. Kunnen mij uitleggen hoe kan zien wat mijn verbruik is. Is er andere mogelijkheid??? Graag reactie

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Heb met de klantenservice Simpel gebeld,die zei dat bij nieuwe App niet met een smartphone Huawei y6 kon inloggen. Kunnen JULLIE mij uitleggen hoe kan ik ewat mijn verbruik is.Is er een andere mogelijkheid????Graag reactie. Gr Gosse Faber tel 0641866968

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 07 juli 2021 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]