Klacht: gsm nummer van Simpel niet bereikbaar in Belgie

edelange op 14 januari 2013 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben 2 simpel.nl abonnementen (nummer zie subject line).
Onderstaande klacht bestaat al ruim 14 dagen
Wij hebben er al verscheidene keren over ge-emaild (via de website) en gebeld op het 0900 nummer. Ook vandaag 11-1-13 weer.
Ticketnummers o.a. #0486525 , #0485743

De adviezen leiden niet tot resultaat.
We zijn een beetje ten einde raad, zien eigenlijk geen andere oplossing dan een andere provider op te zoeken, jammer want verder zijn we al jaren tevreden met simpel, ook in het buitenland.

Klachtomschrijving, steeds dezelfde klacht, geldt voor BEIDE nummers:

mijn nummer is in Belgie niet bereikbaar vanaf een vaste lijn nummer of vanaf internet (bijv Skype), noch vanuit Belgie noch vanuit NL.
dit geldt voor beide nummers 0653 5xx xxx en 0649 6xx xxx

Zelf bellen vanuit een belgisch netwerk gaat prima, geen probleem. Het gaat om gebeld worden.

Ik heb diverse proeven genomen:
-toestel aan uit zetten. geen verschil.
-naar Nederland rijden, daar toestel aan uit zetten. geen verschil. (in NL WEL, in BE na terugkomst niet bereikbaar)
-verschillende merken toestel proberen. geen verschil. (o.a. Apple, Ericsson , AEG en andere)
-WEL bereikbaar vanaf een ander mobiel “Simpel.nl” nummer (van ons ene naar ons andere smipel abonnement)
-WEL mogelijk SMS en te ontvangen
-het maakt geen verschil welk netwerk in Belgie gekozen wordt (Mobistar, Proximus, Base). T-mobile is niet beschikbaar.
-WEL bereikbaar vanaf vaste nummers als het toestel zich NL bevindt (simpel netwerk)

Het probleem wordt wel dringend, ik heb dit nummer ook om bereikbaar te zijn!

weer bereikbaar zijn op mijn eigen nummer, ook in Belgie

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Simpel een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door