1 maand geleden - Beste Goudzoeker,
Wat vervelend dat dit al zo lang speelt.
We hebben je meerdere malen gevraagd om voorbeelden, zodat we je verder kunnen helpen. Deze hebben we nog niet mogen ontvangen.
Om een onderzoek te starten, hebben we 3 voorbeelden met de volgende gegevens nodig. Deze mogen niet ouder zijn dan 48 uur:
- Datum/tijdstip
- De postcode waar je je op dat moment begaf
- Het nummer van diegene die je belt
- De klacht of foutmelding
Ook moeten we je vragen om de simkaart in een ander toestel te testen. Hoewel ik niet verwacht dat dat de oplossing voor het probleem is, kunnen we veel informatie uit de netwerkregistratie vanaf een ander toestel halen. Graag horen we in welk toestel je de test hebt gedaan en wat voor toestel je zelf gebruikt.
Omdat de responsetijd op e-mail maximaal 5 dagen kan zijn, willen we je vragen om deze telefonisch via 088 100 575, of via Whatsapp (31618431095) door te geven. De responsetijd op Whatsapp is binnen 2 uur.
Alvast bedankt en een mooie dag gewenst!
Met vriendelijke groet,
Jasper
Simpel