Klacht: gebruik actie

IvanElswijk001 op 22 augustus 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abonnement afgesloten en wil graag gebruik maken van een actie van Simpel (1gb internet, 100 min bellen en onbeperkt sms voor 7,50 euro per maand). Ik heb nu een abonnement voor 7,00 euro in de maand. Ik mag geen gebruik maken van deze actie en alleen mijn abonnement wijzigen maar dan ga ik 12,50 euro per maand betalen.
Ik ben klant maar word niet zo behandeld terwijl ik wel een duurder abonnement wil. Lijkt mij win-win voor beide partijen als dit wel kan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik gebruik kan maken van deze actie. Ik begrijp dat als de actie tot goedkoper contract leidt dat dit niet mogelijk is. Maar in dit geval ga ik per maand (iets) meer betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 22 augustus 2016 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Elswijk,

Bedankt voor uw reactie.

De Belrevolutie-actie geldt voor klanten die een abonnement bestellen binnen de actieperiode, of al langer dan 2 jaar klant zijn en het abonnement nog niet eerder verlengd hebben.

Geldt bovenstaande voor u?

U kunt uw abonnement dan kosteloos omzetten naar deze actie door uw abonnement te verlengen. Dit kan u eenvoudig en snel regelen door uw gebruikersnaam en mobiele nummer in te vullen op verlengen.simpel.nl. Hier kunt u ook de bijbehorende voorwaarden en tarieven vinden.

Is uw contractperiode nog niet voorbij, of heeft u het abonnement al eerder verlengd?

Niet getreurd! Ook in dit geval kunt u het abonnement omzetten naar de nieuwe bundels, voor maar 2,50 euro extra per maand! U kunt uw abonnement snel en eenvoudig op uw persoonlijke pagina Mijn Simpel aanpassen. Ook vindt u hier de bijbehorende voorwaarden en tarieven.

Uw abonnement loopt tot 09-05-2017. Tot 90 dagen voor het eind van uw abonnement, kunt u uw abonnement verlengen. Wie weet zijn er tegen die tijd nog wel leukere acties.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Laura

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door