Klacht: Facturen lijven sturen nabeeindigen abonnement

Mariet Billekens-Roelofs op 24 februari 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik blijf factuur herinneringen krijgen na beëindiging abonnement. Gemaild geen antwoord. Gebeld lang in de wacht gehangen uiteindelijk iemand die het zou oplossen en excuus aanbood want het was hun fout. Maar dat telefoontje kostte mij toch €9.96 ( valt buiten iedere belbundels.

10€Teruggestort en geen mails meer

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

3 maanden geleden - Beste Mariet, Vervelend dat je een factuur na opzegging hebt ontvangen. Vanwege een storing met onze inkomende e-mails, is het niet mogelijk binnen onze gewenste responstijd te reageren op e-mails. Excuses daarvoor. Na telefonisch contact zie ik ook dat de betreffende factuur is gecorrigeerd. De facturatie is daarmee stopgezet en je ontvangt geen facturen meer. Het bellen naar ons klantenservicenummer 088-1005757 is gratis en gaat van je belminuten af. Over de berekende kosten raad ik je aan om contact op te nemen met je provider. Desondanks een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet. Laila Simpel

Reactie van de melder van de klacht Mariet Billekens-Roelofs

3 maanden geleden - Ik had dat nr. Gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik 0881001817 moest bellen en dat is een betaald nummer buiten de belbundel. Daar kreeg ik wel iemand van simpel aan de lijn. ..

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 25 maart 2024 om 12:32 geantwoord

Beste Mariet,

Het nummer dat je hebt gebeld, 0881001817 is een doorschakelnummer. Dit soort doorschakelnummers zijn altijd duur, en de kosten voor het bellen hiernaar kunnen dan ook snel hoog oplopen. Ik raadt je aan je verbruiksspecificatie op te vragen bij je huidige provider, dan zal hierop worden weergegeven dat de kosten komen door het bellen naar een doorschakelnummer.

Sven

Simpel

Reactie van de melder van de klacht Mariet Billekens-Roelofs

2 maanden geleden - Ik belde hun gratis nummer en hun verwezen mij naar een nummer dat ik moest betalen dus uiteindelijk kostte hun fout mij toch 10 euro.

Bericht van Simpel

2 maanden geleden - Beste Mariet, Begrijpelijk dat je zodoende verwacht geen extra kosten te maken. Het is aan te raden om altijd rechtstreeks te bellen naar het bedrijf waar je naar opzoek bent. Een doorschakelnummer brengt vele kosten met zich mee, zoals je nu hebt ervaren. Ze zijn erg behulpzaam, maar tegen een flink kostenplaatje. Voor de toekomst zou ik je als tip willen meegeven om het desbetreffende bedrijf te Googlen. Vaak vind je dan het rechtstreekse nummer of een alternatieve manier om contact op te nemen, welke geen kosten met zich meebrengen of in ieder geval duidelijk gecommuniceerd wordt met je. Met vriendelijke groet, Beau

Mariet Billekens-Roelofs

Heeft op 18 april 2024 om 17:48 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik KREEG van jullie gratis nummer door dat ik dat andere nummer MOEST bellen : het BETALENDE nummer

Alle klachten die gemeld zijn door Mariet Billekens-Roelofs