Klacht: Doorschakeling werkt niet, klantenservice reageert hier slecht niet op

Maik1984 op 22 juni 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28-03-2018 heb ik kenbaar gemaakt dat ik mijn nummer niet meer kan doorschakelen. aangezien ik meerdere telefoons hebben is dit van mij van groot belang. Daarnaast betaal je voor deze functionaliteit, dus dient het gewoon te werken. Eerst krijg je de standaard doorschakel instructies doorgemaild terwijl ik duidelijk aangaf dat ik vaker de doorschakeling gebruikte en dat het nu van de een op andere dag niet meer werkte. Vervolgens na wat mailtjes over en weer moet er een onderzoek gestart worden, hiervoor moet ik met een andere telefoon met de simkaart vanalles doen en doorgeven. hier zat ik niet op te wachten, maar goed ik wil het opgelost hebben. Braaf alles gedaan en doorgegeven. Nu ondertussen al weer 2x gemaild naar de status van het onderzoek, want ik heb ondertussen al 3 maanden dit probleem…

Gewenste Oplossing:

Als ik weer gebruik kan maken van de doorschakeling en gecompenseerd ben voor de 3 maanden (als het er niet meer worden) waarin ik een beperking heb ondervonden in de functie van mijn abonnement. Het zou ook op zijn plek zijn als er een compensatie is voor alle tijd die ik hierin moet steken vanwege de nalatigheid van de klantenservice van Simpel.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Dit is een extra bericht van mij als klant aan Simpel Afgelopen maandag werd ik gebeld door Simpel rond etenstijd. Er werd netjes gevraagd of het gelegen kwam. Aangezien ik net mijn dochtertje uit bed aan het halen was heb ik aangegeven dat dat niet zo was. Mw gaf aan dat ze de volgende dag (dus 12-06) terug zou bellen. Tot op heden heb ik helaas weer niets van Simpel vernomen. Dus we blijven maar doorsukkelen en tijd investeren om het probleem opgelost te krijgen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 02 juli 2018 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Maik1984

Heeft op 03 juli 2018 om 09:12 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Ik heb deze voorbeelden wel compleet aangeleverd. Er werd mee meteen gevraagd de postcode die ontbrak aan te leveren. Dit heb ik gedaan, en de week erop er zelfs nog een reminder over gestuurd. Daarna is het weer enkele weken stil gebleven en nu zijn we weer terug bij af en moet ik weer alles opnieuw aan gaan leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door