Mijn Klacht:
28-03-2018 heb ik kenbaar gemaakt dat ik mijn nummer niet meer kan doorschakelen. aangezien ik meerdere telefoons hebben is dit van mij van groot belang. Daarnaast betaal je voor deze functionaliteit, dus dient het gewoon te werken. Eerst krijg je de standaard doorschakel instructies doorgemaild terwijl ik duidelijk aangaf dat ik vaker de doorschakeling gebruikte en dat het nu van de een op andere dag niet meer werkte. Vervolgens na wat mailtjes over en weer moet er een onderzoek gestart worden, hiervoor moet ik met een andere telefoon met de simkaart vanalles doen en doorgeven. hier zat ik niet op te wachten, maar goed ik wil het opgelost hebben. Braaf alles gedaan en doorgegeven. Nu ondertussen al weer 2x gemaild naar de status van het onderzoek, want ik heb ondertussen al 3 maanden dit probleem…
Gewenste Oplossing:
Als ik weer gebruik kan maken van de doorschakeling en gecompenseerd ben voor de 3 maanden (als het er niet meer worden) waarin ik een beperking heb ondervonden in de functie van mijn abonnement. Het zou ook op zijn plek zijn als er een compensatie is voor alle tijd die ik hierin moet steken vanwege de nalatigheid van de klantenservice van Simpel.
