Mijn Klacht:
Ik heb 6 jaar geleden een Philips televisie gekocht type 37PFL7662D/12
8 maanden geleden was er een defect aan het beeldscherm wat voor
200 euro gerepareerd is met 3 maanden garantie. Maar nu doet dat zich dat euvel weer voor en iemand,een vakman, vertelde mij dat het een bekend defect is .
En degene die het gerepareerd heeft had moeten weten dat het weer
snel terug zou komen. En dat is ook zo . Het zou zijn dat er iets van speling is in het beeldscherm. Een nieuw beeldscherm zou bij Philps
ca 1000 Euro kosten. Ik las op de achterzijde dat de TV gemaakt is in Polen . Is er nog enige service van Philips te verwachten anders dan een nieuwe TV te kopen? Ik hoop op een betere service van Philips.
Bij voorbaat dank.
C.van Boheemen ’t Hert 19 2266 NB Leidschendam
[email protected]
Gewenste Oplossing:
Wanneer u mij een gratis nieuw LCD scherm aanbiedt.
