Mijn Klacht:
ik doe deze klacht voor mijn moeder van 78, die gelukkig een mobiel heeft zodat ze bereikbaar is. Met haar abonement was ze over haar mb limiet gegaan en daar door kreeg ze een rekening van 242euro, een beetje belachelijk maar goed,
Mijn moeder heeft met de klantenservice gebeld en een nieuw abonnement met plafond om dit de volgende keer te voorkomen,
Ze denkt nu dat het nu is afgerond , maar dan krijgt ze nog een rekening, maar dan krijgt ze nog een rekening van 362 euro ,
Daar had de medewerker van de klantenservice niets van vermeld ,
ook kom ik afschrijvingen van 69 euro per maand tegen.
Dit is wel heel makkelijk geld verdienen over de rug van oude mensen met een klein pensioentje.
Als het geld dan niet optijd betaald kan worden wordt mijn moeder afgesloten , maar moet we wel het resterende bedrag van haar abonnemen met 50% korting op hoesten , dus of ze dan in totaal nog even 457 euro wil betalen.
waarom denkt simpel dat ,als je een abonnement neemt van 12,50 per maand , dan snappen jullie toch ook wel dat rekeningen van totaal rond de 900 euro niet de bedoeling zijn , of niet
en waarschijnlijk staan jullie volledig in je recht , juridisch dicht getimmerd, maar ik vind dit geen gang van zaken , en rond uit belachelijk hoe dit gegaan is
Gewenste Oplossing:
Mijn moeder wil best wat betalen , maar ik vind dat er gekeken moet worden naar de werkelijke kosten per mb , en niet de woeker percentages die jullie rekenen voor mensen die niet in de gaten hebben dat ze niet op de wifi zitten en geen kennis hebben van telefoons.
