Mijn Klacht:
In oktober 202o twee abonnementen verlengd voor 2 jaar, waarvoor als onderdeel van de verlenging de eerste drie maanden na de verlenging gratis abonnement werd. Op het ene nummer werd dit correct uitgevoerd en op het andere nummer werd,ondanks de toezegging, het abonnementsgeld afgeschreven. Deze werd door mij geseponeerd en dit was de eerste melding aan Simpel. Geen probleem dit wordt intern gecorrigeerd. In december kreeg ik netjes een factuur van € 0,00. Eind december kreeg ik een betalingsherinnering van nov. Dus wederom contact gehad. Inderdaad,onze fout, we gaan het in orde maken,volgens Simpel. Eind december werd de sim geblokkeerd, omdat er nog een rekening openstond en ik geen betalingsregeling had getroffen, Dus weer contact opgenomen en allerlei excuses aangehoord, de blokkade zou direct worden opgeheven. Januari netjes een factuur ontvangen van € 0,00. Enkele dagen later een voorstel voor een betalingsregeling voor de nog openstaande rekening november 2020. Toen was ik woedend, een betalingsregeling voor een bedrag van € 10. Wat hadden ze bedacht, 10 keer een euro extra of zo. Weer contacten weer excuses en nu zou het echt in orde komen. Nu begin februari de normale factuur ontvangen, dus drie maanden geen kosten waren gelukkig om. Tot begin februari, sim geblokkeerd. De onverschuldigde nota van november 2020 bleek nog steeds open te staan en werd nu dus zonder enige waarschuwing de sim geblokkeerd. Dus weer contacten, lang aan de telefoon gehangen en deze persoon kwam er niet uit. Ik word teruggebeld door Simpel. Op dit moment ben ik nog steeds niet teruggebeld en is de sim nog steeds geblokkeerd.
Je kunt de IT wel de schuld geven, maar drie maanden fouten maken is dan geen geldig excuus meer. Dan is het gewoon een enorm gebrek aan klantvriendelijkheid en totaal niet service gericht. Je bent, letterlijk en figuurlijk, niets meer dan een nummer.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als nu eindelijk dit irritante probleem wordt opgelost door menselijk ingrijpen.
