Klacht: Afgesloten

Wendy1987 op 18 januari 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vrijdag ben ik afgesloten en kan ik enkel nog maar inkomende gesprekken ontvangen. Ik kreeg een sms’je dat ik binnen 24 uur moest betalen anders zou ik afgesloten worden. Nou die betaling is binnen 24 uur gedaan en nog werd ik afgesloten. Volgens hun zou ik eerder een sms hebben ontvangen dat ik binnen 5 dagen moest betalen maar die heb ik nooit gehad. Dit is nu al de zoveelste klacht die ik heb over simpel en wil er gewoon vanaf. Is dit wel mogelijk ?

Gewenste Oplossing:

Ontbinding abbonement

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door