Klacht: Abonnement

Lisette donkers op 25 juni 2021 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week zeker 10 mailtjes gehad over de dubbel data dagen van simpel.
Ik wilde voor mijn dochter haar abonnement verhogen maar kreeg te horen dat dit niet voor bestaande klanten is. Alleen als je aan het eind van de periode bent.
In ons geval in september.
Dit is ’t
E laat aangezien mijn dochter voor de vakantie meer internet wil.
Ik kreeg geen antwoord waarom in dan zoveel mailtjes ontvang?
Jammer…niet klantvriendelijk dus

Gewenste Oplossing:

Als mijn dochter haar abonnement kan verhogen voor de 2gb 2 gb. Van totaal 7.50 per maand

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

3 jaren geleden - Beste Lisette donkers, Begrijpelijk dat u gebruik wenst te maken van de huidige aanbieding. De bundels van de Dubbel Data Dagen zijn beschikbaar voor klanten die een nieuwe bestelling bij ons plaatsen én uiteraard voor bestaande klanten die het abonnement kunnen verlengen. Het verlengen van het abonnement is al mogelijk vanaf 6 maanden voor het einde van het huidige contract. Aangezien dit al ruim van tevoren is, kan deze niet nog verder vervroegd worden. Daarnaast zijn er geen berichten verstuurd over de mogelijkheid om te verlengen voor het abonnement van uw dochter. Het abonnement is namelijk nog niet verlengbaar. U kunt het abonnement van uw dochter vanaf 25 september 2021 verlengen. Ik raad u aan om het Mijn Simpel account in de gaten te houden voor de dan geldende actie. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Laila Simpel

Reactie van de melder van de klacht Lisette donkers

3 jaren geleden - Dat is helaas te laat. Slechte service dus. Ik heb echt vele mailtjes gehad over deze aanbieding. Raar want er is geen abonnement verlopen. Je mag me bij deze dus zeker uit de mailinglijst halen en ik ga op zoek naar een andere provider

Bericht van Simpel

3 jaren geleden - Goedemiddag Lisette, Heb je in die e-mailberichten specifiek een aanbod gekregen om dat abonnement te verlengen? Die berichten krijg je namelijk alleen wanneer het abonnement ook daadwerkelijk verlengbaar is. Als je meerdere abonnementen hebt, dan kan het moment waarop je mag verlengen ook verschillen. Dit is afhankelijk van hoelang het abonnement loopt en sinds wanneer. Indien je deze berichten niet meer wilt ontvangen, dan kan je dat aangeven in je Mijn Simpel account. In het tabblad 'mijn gegevens' heb je de mogelijkheid om bepaalde (service)berichten uit te schakelen. Op basis van de gegevens die je hier hebt ingevoerd, heeft mijn collega één abonnement teruggevonden. Kan je anders het 06-nummer, de geboortedatum van de contracthouder en de postcode en het huisnummer sturen? Dan kijk ik voor de zekerheid graag nog even bij het abonnement naar de opties. Groetjes, Mike Simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 07 juli 2021 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Lisette donkers

Heeft op 07 juli 2021 om 20:22 geantwoord

Ik ga zo zodra het mogelijk is over op een andere provider

Alle klachten die gemeld zijn door Lisette donkers