Mijn Klacht:
31 mei 2017 een abonnement afgesloten bij simpel. Onbeperkt bellen, sms-en en 1 GB internet voor €10,-.
Nu heeft simpel een hele mooie aanbieding van 5 GB, onbeperkt bellen en 500 sms-jes voor €10,-.
Vandaag simpel gebeld of bestaande klanten ook recht hebben op deze aanbieding… Nee was het antwoord, omdat mijn abonnement nog loopt tot 31 mei 2019.
Ik heb zelfs voorgesteld om mijn abonnement nu al met voorbaat te willen verlengen met 2 jaar.
Maar helaas hebben bestaande klanten hier geen recht op.
Als simpel klanten wil behouden, denk je dat ze bestaande klanten wel mee zouden nemen in hun aanbiedingen, of een passende oplossing zouden kunnen aanbieden. Ik ben zeer tevreden over simpel, maar op deze manier ga ik over een jaar toch maar kijken naar een andere provider.
Gewenste Oplossing:
Wanneer Simpel met een passend voorstel komt om mij als klant te behouden en als vaste klant mee kan gaan op de lopende acties.
