Klacht: 3 betalingen kwijt

t middelman op 02 juni 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Simpel kan de betalingen naar hun ABN AMRO niet meer terug vinden .
het betreft betalingen die op 03/04 en 24/04 en 02/05 zijn uitgevoerd .
daarom is klant afgesloten . Men zegt dat er een ander rekening nummer is , ING , echter staat het ABN AMRO rekening nummer nog steeds onderaan op hun facturen . Niemand van de klantenservice kan de betalingen nakijken en zegt dat de rekening is afgesloten en dat gelden automatisch terug komen , dit is niet het geval , dus is de rekening niet afgesloten maar nog in beheer van simpel . ondertussen zijn : Tannaz,Cindy,Astrid en Eva van de klantenservice aan het zoeken en blijven onwaarheden vertellen dat het geld teruggestort is

Gewenste Oplossing:

Dat is de 31.50€ DIRECT terug krijg en mijn simkaart gedeblokkeerd is .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

7 jaren geleden - Beste T. Middelman, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het vervelend om te lezen dat drie betalingen die u benoemt niet zijn teruggestort op uw rekening. Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad om uw melding te bespreken. U heeft hierbij aangegeven dat mijn collega's u al van dienst hebben kunnen zijn om de simkaart te deblokkeren. Het betaalbewijs waar u ons recentelijk van hebt voorzien ga ik in verder beraad nemen met onze financiële afdeling om de drie genoemde betalingen zo spoedig mogelijk op uw rekening terug te storten. Zodra dit is geschied, zal ik u hierover berichten per telefoon of e-mail. Met vriendelijke groet, Stefan Simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 02 juni 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste T. Middelman

Naar aanleiding van het eerdere contact met mijn collega Stefan horen wij graag van u of uw betalingen inmiddels zijn achterhaald. Ook hoor ik graag of uw melding al dan niet naar behoren is opgelost, zodat wij uw melding kunnen sluiten.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Casper

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door