Klacht: simkaart werkt ineens niet

op 24 mei 2016 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

na gebeld te hebben omdat mijn simkaart maar zo zonder reden geblokkeerd was kon ik eindelijk na 6 uur weer bellen 3 dagen later werkt me sim kaart weer niet kan ook geen pincode invoeren. Volgens mijnsimyo is mijn simkaart niet geblokkeerd en volgens mijn telefoon wel.

Mede werker praat zeer afstandelijk en zegt alleen ik kan u een vervangende simkaart sturen maar geen garantie dat ik die ook daad werkelijk binnen 2 dagen krijg. anders moest ik hem maar komen ophalen.
Wat zijn dit voor manieren. Als ik nu iets bij een bedrijf bestel voor 10.00 uur savonds heb ik dat de volgende dag. En bij jullie kan dat niet belachelijk en hoe ben ik nu bereikbaar niet dus.

Een probleem moet gewoon binnen een 2 uur na melding zijn opgelost. Een vervangende simkaart hoort per koerier binnen 4 uur bij de Klant te zijn. Niet bereikbaar kan niet meer Kan levens kosten en veel geld. War voor schande vergoeding krijgt de klant Ik ben dus nu al vanaf 2100 uur 23-5 niet bereikbaar en dat duurt nog 2 dagen. Belachelijk we leven tot niet in 1990.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simyo nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simyo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simyo

Heeft op 10 juni 2016 om 13:23 geantwoord

Beste W. Boekema,

Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

Wij kijken dan graag naar uw situatie.

Vriendelijke groet,
Simyo Webcare