Klacht: simkaart kan niet geactiveerd worden

op 20 maart 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn zoon heeft bij tele 2 al een telefoon abbonement nu ik geopereerd ben heb ik er ook 1 nodig zodat ik toch naar buiten kan en kan bellen als er wat is ….donderdag 16 maart 2017 de telefoon ontvangen 3x contact gehad situatie uitgelegd kan wel 15 werkdagen gaan duren om de simkaart te activeren??
ik zou 20 maart 10 uur gebeld worden om alles in 1 af te sluiten ook niets gehoord!
is een serieuze klacht toch wel een mobiel maar niet kunnen bellen of appen

Gewenste Oplossing:

vandaag nog kunnen bellen en appen en anders het dure abonnement per direkt stoppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mamavanmaick