Klacht: SIMkaart in portemonnee zou MBs verbruikt hebben

op 01 oktober 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Simkaart uit mobiel gehaald omdat deze was gecrashd. Youfone zegt dat kpn alle data bij houdt, wat klinkklare onzin is aldus kpn. Nu een ‘korting’ gekregen van lik me het vestje, omdat ik volgens Youfone mijn simkaart in een andr toestel zou hebben gedaan. Youfone kan zien dat mijn simkaart vanuit een Huawei y550 in een samsung galaxy j5 is gegaan…. en dus ook dat deze niet in de tussen liggende periode in een ander toestel is geweest.

Gewenste Oplossing:

Als ik een factuur krijg met alleen de werkelijk verbruikte kosten, dus geen MB verbruik!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rebbel007