Klacht: Simkaart doet het niet

op 15 juli 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn nieuwe abbo ingaan bij Simpel. Ik kreeg een week geleden een nieuwe simkaart die ik moest installeren (al gedaan) en vandaag zou mijn abbo overgezet worden met nummerbehoud.
Zo gezegd zo gedaan, alleen als ik mijn nieuwe simkaart indoe krijg ik de melding ‘geen simkaart’.
Ik heb m bij mijn vrouw ook geprobeerd en ook geen resultaat. De simkaart van mijn vrouw doe ik mijn tel en dan doet hij t wel. Dus mijn tel is niet kapot en simlockvrij. Ik heb dat bij de klantenservice uitgelegd maar ik krijg maar standaard antwoorden terug; doe je tel aan en uit heel de dag!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn simkaart t doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 15 juli 2016 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Hadzic,

Bedankt voor uw bericht.

U begrijpt natuurlijk dat wij ook de tijd moeten nemen om op uw berichten te kunnen reageren en samen met u controleren of uw toestel niet het probleem is.

Wij hebben u inmiddels een kosteloze vervangende simkaart toegestuurd en ga er dan ook van uit dat uw probleem daarmee is verholpen.

Hierbij sluit ik dan ook deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Remco

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door NHadzic001-simpel