Klacht: Simkaart activatie werkt niet

op 07 september 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn simkaart gisteren geactiveerd en deze doet het nog steeds niet. Helaas kan ik de klantenservice niet bellen, omdat ik net terug in Nederland ben komen wonen vanuit Berlijn. Nu moet ik 3 dagen wachten op antwoord. Wel is mijn bundel al ingegaan en verwacht ik binnenkort telefoontjes voor mijn sollicitaties op mijn ‘nieuwe’ Nederlandse nummer.

Vervelend…

Gewenste Oplossing:

Als ik kan bellen en gebeld kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 07 september 2016 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sisi1986
x