Klacht: sim werkt simpelweg niet; een maand zonder mobiel en Vodafone doet niets

op 09 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ben al meer dan 5 jaar klant; spendeer meer dan 10.000 euro per jaar aan mijn persoonijke mobiel; vanaf begin Aug stopte de sim kaart met werken; nieuwe sim kaart gehaald, 3 keer bezoek aan de winkel; meer dan 25 keer de support gebeld, diverse emails, chat gesprekken en het levert allemaal helemaal niets op. Iedereen vindt “het heel vervelend” en ze verwijzen je weer naar de chat die 1) heel slecht bereikbaar is, 2) incompetente mederwerkers heeft, 3) zelfs je uit de chat gooien als je lastige vragen gaat stelllen.
uiteindelijk doet de telefoonhet weer; meer dan 3 weken uit de roulatie geweest tewijl k aan het reizen was.

1) ontbinden recent afgesloten contract want het werkt niet voldoende
2) alle uren die ik gespendeerd heb met bezoekn van de winkels, chat, mails, support vergoed tegen Euro 150.- per uur. ; 8 uur * 150 euro = 1200 euro
3) vergoeding voor andere telefoons die ik heb moeten gebruiken tijdens mijn reizen; 850 euro

totale claim 2050 Euro.

Als Vodafone direct haar eigen technische dienst had ingeschakeld was het probleem binnen 2 dagen verholpen, zoals uiteindelijk een medewerkster heeft gedaan. maar daarentegen is het de gewoonte blijkbaar binnen Vodafone om beloftes te maken dat het snel opgelost gaat worden en verder niets doen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.rasing