Klacht: SIM van mijn zakelijke mobiel sinds twéé weken geblokkeerd

op 19 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vodafone heeft, op mijn verzoek (ivm verlies mobiel) de SIM van mijn mobiel geblokkeerd. Deblokkering zou geen probleem zijn. Gelukkig is mijn mobiel snel gevonden én geretourneerd door de eerlijke vinder. Sindsdien (inmiddels twéé weken geleden) ben ik bezig om mijn SIM gedeblokkeerd te krijgen. Dat lukt dus niet en Vodafone geeft gewoon niet thuis (“we zijn er mee bezig”, “het ligt bij de afdeling Incidenten”, “onze technisch Dienst komt er kennelijk niet uit”, etc. etc.). Klantenservice via telefoon en chatten werkt niet (chat series worden zelfs eenzijdig beëindigd). De winkel geeft ook geen soelaas want “de technische dienst is er mee bezig, dus dan hebje geen andere keuze dan wachten”(..). Ondertussen ben ik zakelijk al twéé weken NIET beeikbaar, en is ook mijn kantoor dat niet omdat de vaste lijn naar mijn mobiel is doorgeschakeld. Ik kan overigens óók geen betalingen doen via ING online, omdat die met SMS bevestigingen werken. En Vodafone blijft doodstil……………

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn mobiel weer operationeel is en ik voldoende ben gecompenseerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sander smits van oyen