Klacht: Sim only abonnement nog steeds niet aangesloten

op 01 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

op 21 april werd mijn telefoon afgesloten waarna ik meteen via IDeal de rekening wilde betalen. IDeal werkte op dat moment niet. Ik belde Tele2 en er werd me gezegd dat het binnen 24 uur weer in de lucht zou zijn. Dit was helaas niet het geval; weer bellen en weer hoorde ik hetzelfde verhaal. Op zatermorgen werkte het nog steeds niet dus maakte ik het geld maar gewoon over. Op dinsdag, 25 april gebeld over ze het geld hadden; dit werd bevestigd en er werd gezegd dat uiterlijk binnen 2 werkdagen alles zou werken. Uiteraard was dit weer niet het geval. Na diverse malen bellen en allerlei excuses aan te horen belde ik vandaag, 1 mei weer. Op 11 ’s morgens werd gezegd dat alles uiterlijk binnen 2 uur zou werken. Weer helaas ! Toen om 15.30 gebeld en toen krege ik te horen dat er iets gruwelijk fout was gelopen bij Tele2: be betaling was binnen (dat wist ik allang !), toen hebben ze de betaling los moeten koppelen ; die order was vastgelopen bij hun; hebben ze los moeten koppelen en dit zou nog 15 werkdagen kunnen duren !! Om 17 uur belde ik nog eens en toen werd dit verhaal bevestigd alleen werd nu gezegd dat het 2 werkdagen zou duren. Ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven, maar weet maar 1 ding: dat ik de telefoon zo snel mogelijk nodig heb en heel veel belkosten heb moeten maken naar hun ! Ik had hun al voorgesteld om mijn contract te ontbinden zonder afkoopsom maar dat deden ze niet. Ik heb al 2 klachtformulieren gestuurd naar Tele2 maar nog gene reaktie.

ik ben tevreden als ik vanaf morgen, 2 mei , weer gewoon kan bellen met mijn telefoon en als er een stevige vergoeding van hun kant wordt aangeboden .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron1012