Klacht: Sim kaart van 5euro krijg je 20euro

op 08 april 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb 2 dagen geleden een Prepaid sim Only+ kaartje besteld, allemaal mooi en aardig. Er staat in het rechte kolom:
Prepaid+ Sim Only
(€ 20,00 beltegoed)
Ik als consument ga er van uit dat je dan werkelijk 20 euro beltegoed krijgt als ik(daar ging ik van uit) Om te gaan registreren. Wat blijkt? Ik kreeg het pakketje thuis gestuurd postbode kwam het even brengen(wat het enigste klopt wat op jullie site staat). Ik maak het pakketje open, Zie een handleiding, lees het even door en zie tot me stomme verbazing als je opwaardeerd krijg je gratis 10euro de bij, op jullie site staat niks over ‘opwaarderen’. Ik voel me opgelicht dit is mijn mening, ben voor de gek gehouden 5 euro weggegooid geld. Heb geregistreerd en na 2 dagen(48) heb ik nog steeds niks op m’n kaartje gekregen die 5euro extra… Heb 2 keer gebeld met de helpdesk maar kan net zo goed de koffie zetten, het schoot niet op. Er werd me ook gezegd u krijg eigen in totaal 20 euro gratis als je pas opwaardeert. Maar even eerlijk tele2? Ik heb 5 euro betaald dan heb ik, als ik opwaardeer in totaal 15 euro gratis ipv 20? Of zie ik het verkeerd.

Jullie site: http://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/sim-only-prepaid.html aanpassen waar duidelijk staat dat je 20euro pas hebt na opwaarderen! Maar na even uren rekenen kwam ik erachter dat je maar 15 euro gratis krijgt(na het opwaarderen) En geen 20....
Ik wil gewoon 20euro op me kaartje, wat ik ook verwachte te krijgen maar niet kreeg. Pas jullie site aan want ik ben denk ik niet de eerste met deze klacht!!

Alle klachten die gemeld zijn door admirmehovic