Klacht: SIM kaart taken

op 20 mei 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In the repair instructions, the company never mentioned that we should take the SIM out of the phone.

When the new phone was sent back, the SIM was gone and now they won’t return it.

This means that I not only have to pay the 65 euro eigen risico, but I also have to pay to get a new SIM kaart.

Basically, ACE-Dynasure stole our property (SIM) and refuses to return it (what did they do, throw it away?).

Kind regards,
Gabriel

Gewenste Oplossing:

If they return my SIM or re-imburse the costs of the new one.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 03 oktober 2017 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear G. Squillace,

Our apologies for the delayed respons. We advise you to send a complaint to klacht.ace@dynasure.eu. Please make sure you mention the claim number so they know what it refers to. They will help you with this if it's still necessary.

Assuming of having informed you sufficiently.

Kind regards,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door maruja86