Klacht: sieraden hanger

op 01 november 2013 over Sepay B.V. in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de hanger voor sieraden nog niet ontvangen het is 2 oktober van mijn rekening afgeschreven
kenmerk02-10-2013 21;43 115000 0255569778 6,95

Gewenste Oplossing:

Graag levering of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sepay B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sepay B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sepay B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sepay B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sepay B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sepay B.V.

Heeft op 08 augustus 2016 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer of mevrouw Top,

Helaas staat uw bericht bij de verkeerde organisatie. Wij hebben (denk ik) de pinautomaat geleverd aan de desbetreffende winkel/retailer. Dat is waarschijnlijk de reden dat u SEPAY-XXXXX ziet staan.

Aangezien het al een oud bericht is, hoop ik dat u intussen wel uw bestelling heeft ontvangen.

Groeten,

Nick

Alle klachten die gemeld zijn door van den top