Klacht: POS systeem

op 04 juli 2017 over Sepay B.V. in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heel veel mobiele pinaanbieders hebben een POS appje (point of sales) voor het registreren van de verkoop. Dit is voor mij reden om over te stappen

Gewenste Oplossing:

Een app voor registreren on de mobiel, tablet of Ipad. Zie Izettle of Loyverse

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sepay B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sepay B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sepay B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sepay B.V.

Heeft op 04 juli 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van de Veer,

Bedankt voor uw opmerking. Ik snap de reden van uw overstap. Vanuit SEPAY leveren wij volledige pinautomaten. Hierdoor is de noodzaak niet ontstaan om een app te maken die een koppeling maakt tussen de pin en de mobiel.

Wij gaan nog een kassakoppeling bouwen, zodat onze pinautomaten aan een kassa (of andere POS) kan worden gekoppeld, zodat het afrekenen wordt doorgestuurd naar de pin.

Groeten,
Nick

Alle klachten die gemeld zijn door avdveer