Klacht: mijn klacht is helemaal niet opgelost

op 31 augustus 2018 over Sepay B.V. in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sepay B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sepay B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sepay B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sepay B.V.

Heeft op 03 september 2018 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer SmitLijklema,

Wij vinden het vervelend dat wij niet kunnen bieden wat u zeer graag wenst. We hebben een aantal mogelijkheden aangeboden om uw huidige kosten te kunnen verlichten. Daar wilde u geen gebruik van maken. U heeft 4 mogelijkheden:

Huidige contractperiode doorlopen;
U kunt uw huidige pinautomaat inruilen via www.sepay.nlpinautomaat-inruilen;
Uw contract vroegtijdig beëindigen;
Indien u slechts enkele dagen per maand uw pin gebruikt, kijken naar ons PayAsYouPin model (www.sepay.nlpayasyoupin).

Helaas is het niet mogelijk om uw huidige overeenkomst per direct kostenloos te beëindigen.

Nogmaals vriendelijke groet,

Elsa

Alle klachten die gemeld zijn door h.lijklema