Klacht: duitser knnen al vanaf mei 2018 niet meer betalen

op 30 augustus 2018 over Sepay B.V. in de categorie Betaalsystemen

De klacht is heel eenvoudig,
Sepay verkoopt mij 6 jaar terug een pinapparaat voor circa 600 euro (incl)
Nu werkt vanaf 1 mei de Duitse betalingen niet meer en Sepay adviseert om een nieuwe te leasen.
Ik heb daar geen zin want ik stop er toch met deze club omdat je veel goedkoper uit bent tegenwoordig bij bijv iZettle,Rabo en zefs Abn.
Terwijl er geen enkele transactie meer mogelijk is vanuit het buitenland (90 procent van mijn gasten) moet ik rustig doorbetalen tot einde van mijn kontrakt .Nou ja ze willen wel iets doen

Weg bij deze club en keurig afhandelen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sepay B.V. over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sepay B.V. in behandeling genomen

Bericht van Sepay B.V.

3 maanden geleden - Beste heer Smit, Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met Duitse passen. Gelukkig bent u niet de enige. Het type pinautomaat die u gebruikt accepteert om één of andere reden niet alle Duitse passen. De ene wel, de andere niet. Voornamelijk is er moeite met Sparkasse. We hebben nooit de vinger erachter kunnen krijgen waarom deze soms niet wordt geaccepteerd. Onze huidige lijn van pinautomaten, accepteert gelukkig wel alle passen. Dit euvel is echter niet sinds mei dit jaar, maar speelt al langer. De enige mogelijkheid is om over te stappen op een andere pinautomaat of uw contract beëindigen. Let er wel op, dat bij vroegtijdige beëindiging, u de helft van de abonnementskosten betaalt voor de resterende looptijd. U geeft aan dat alle andere partijen goedkoper zijn. Als deze lveranciers beter bij uw transactie-aantallen of pinomzet passen, dan is het inderdaad beter om de prijzen en voorwaarden goed met elkaar te vergelijken. Wij adviseren altijd aan onze klanten om soms opnieuw de markt te verkennen. Situaties van ondernemers veranderen door de jaren heen en de gewenste dienstverlening moet daar goede aansluiting op vinden. Ook zie ik dat we u een aantal opties geboden hebben om de lasten te verminderen. Sommigen waren zelfs grote uitzonderingen. Maar dit vindt u geen oplossing begrijp ik? Het spijt mij dat uw gevoel richting onze organisatie negatief is. U heeft nu eenmaal een (zakelijke) overeenkomst met ons en daar zitten nu eenmaal voorwaarden aan (voor beide kanten). U kunt uw huidige pinautomaat inruilen via www.sepay.nlpinautomaat-inruilen, uw contract vroegtijdig beëindigen of indien u slechts enkele dagen per maand uw pin gebruikt, kijken naar ons PayAsYouPin model (www.sepay.nlpayasyoupin). Met vriendelijke groet, Elsa

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sepay B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sepay B.V.

Heeft op 30 augustus 2018 om 10:12 geantwoord

Beste heer Smit,

Bovenstaand is een uitgebreide reactie op uw klacht. Hieronder trachten we de oplossing zo kort mogelijk samen te vatten:

U kunt uw huidige pinautomaat inruilen via www.sepay.nlpinautomaat-inruilen, uw contract vroegtijdig beëindigen of indien u slechts enkele dagen per maand uw pin gebruikt, kijken naar ons PayAsYouPin model (www.sepay.nlpayasyoupin). Helaas is het niet mogelijk om uw huidige overeenkomst per direct kostenloos te beëindigen.

Groeten,

Elsa

Heeft op 31 augustus 2018 om 20:14 geantwoord

kosteloos beeindigen naar een ranpjaar wat betreft sepay

Alle klachten die gemeld zijn door vitanova.bv