Klacht: Sh**t Service van Vodafone

op 08 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Omdat mijn factuur van juli nog niet betaald is en de factuur van juni te laat betaald is (02-08-2016) is mijn abonnement geblokkeerd op 05-08-2016. Dit is alleen maar mensen uitbuiten. Over de factuur van juli is niet eens een herinnering of iets nog binnen gekomen maar wel gaan blokkeren. En dat terwijl ik 3 verschillende abonnementen bij jullie heb lopen en ook nog eens Vodafone thuis. EN al jaren klant ben. Service wordt met de dag minder bij Vodafone. Alleen geld willen trekken bij mensen maar geen goede service verlenen. Mensen blokkeren. Dan valt je data op je mobiel weg en weten ze zelf niet hoe dat kan. Over Vodafone thuis wil ik al helemaal niets zeggen. Je moet wel op tijd betalen maar denk je dat ze leveren waar je voor betaald. ABSOLUUT NIET. Kan niet wachten tot ik alle abonnementen op kan zeggen. Op naar een andere provider. En dat jullie klantenservice het zo druk heeft wil alleen maar zeggen dat ik niet de enige ben!

mn iPad abonnement moet weer aangesloten worden. EN voor de rest wat ik betaal en niet krijg moet ik een tegemoetkoming krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melxx