Klacht: Showergel

op 08 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Hallo!

Vandaag ging ik boodschappen doen met mijn zus ,omdat er lekker veel in de aanbieding was!
We zagen een koopje van €1 staan en dat was de palomolive showergel!
Nou blijkt het niet in de aanbieding te zijn en heeft mijn zus er €2,85 voor fles voor betaald..
Ik vind het niet eerlijk dat dit neergezet word bij de aanbieding van €1 en je vervolgens de hele pot betaald!
En ga deze zeker wel terug brengen voor haar!
Ook dit is dan weer benzine kosten voor iets wat eigenlijk helemaal niet had gehoeven als het niet op de verkeerde plek neergezet was…

Niet, omdat het bij aanbiedingen word gezet wat vervolgens niet zo is...

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 11:47 geantwoord

Wij hebben deze melding op 18-06 reeds afgesloten, maar per abuis staat de melding op deze website nog open. Hierbij sluit ik de melding. Excuses voor het ongemak.

///

18 juni 2016 12:12
Ik wil u danken dat u de moeite heeft genomen mij op de hoogte te brengen van uw melding.

Uw melding is direct onder de aandacht van de supermarktmanager gebracht. De producten stonden samen op een kopstelling met 2 prijskaartjes ervoor. Wellicht stond het artikel aan de verkeerde kant.

U kunt zich melden bij de supermarktmanager of assistent van de winkel in Volendam aan de Hyacintenstraat en uw € 1,85 ontvangen.

Ik ben u graag van dienst en wens u een prettige dag toe.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rosanne1996