Klacht: shag de laatste keren constant kurkdroog

op 07 oktober 2017 over Camel in de categorie Sigaretten

geachte dames en heren,
ik ben een trouwe roker van zware camel shag. In de laatste tijd zo als vandaag ook, moest ik terug om weer een ander pakje te kopen omdat het open pakje niet word terug genomen en ik het kan weg gooien.
De shag is zo kurkdroog bij het openen dat men denkt hij heeft 5 dagen in de zon gelegen erg vies. dat is 7.90 per pakje dat ik weg kan gooien en nog eens 7,90 om een nieuw pakje mee te nemen, ik woon op een dorp en dat is voor mij kilometers rijden om weer naar een verkooppunt te komen. Allereerst ben ik zeer ontevreden dat Camel de winkeliers niet aanhoudt het pakje terug te nemen en de klant ee nieuw pakje mee te geven, ten tweede de tijd en benzinekosten om weer een pakje te moeten halen hoewel men ’s middags pas dat stuk is gereden en dan moet ik het ook nog een keer betalen dat is nu in de laatste 2 maanden 9 keer gebeurd en ik word het een beetje zat dan kost me een pakje geen 7,90 maar 15,80 euro omdat ik er een weg kan gooien

tevreden ben ik als ik eventueel het geld teruggestort krijg of een slof zware camel shag gratis toegestuurd krijg en dan geen droge rotzooi.
helaas hoorde ik net pas dat men een klacht kan indienen en zie dat er ook een video bij kan maar ik ga zeker niet in de zwarte bak klimmen om hem nu er ui te halen omdat ik een driedubbele nekhernia heb en een rughernia.het zou fijn zijn als Camel er iets aan doet

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door chrisdewit24