Klachten over ServiceRight

Hieronder kunt u zien welke klachten er over ServiceRight zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 47 klachten nodig voor een plaats in de categorie Marketingbedrijven

3 klachten gemeld
3 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Geen contact

Klacht van patrick plomp op 03 maart 2022 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Meerderen keren contact gezocht met de verkoop sales afdeling. Maar niemand neemt de moeite om terug te bellen. Wel als bedrijf je aanmelden en contract af te laten sluiten maar daarna nopoit meer bereikbaar. Word er een beetje moedeloos van. Lees meer

Slechte Sevice!

Klacht van lhoutkamp op 31 januari 2020 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Op 28 januari zou er een kast opgehaald worden en bij mij bezorgd worden,Smorgens belde de koerier hoe groot de kast was terwijl ik dat per mail had door gegeven. De auto was te klein luidde de melding! De volgende... Lees meer

oplichting

Klacht van abbom op 08 januari 2020 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Mijn auto aangeboden voor een roetfilter beurt verwijzing naar autobedrijf PRIMOTO in Alkmaar auto gebracht zelfde dag klaar na 1000 km zelfde probleem euro weer terug naar PRIMOTO voor de eerste reparatie 455 euro betaald kon de auto laten staan... Lees meer