Mijn Klacht:
Ik heb op zaterdag 27 april 2024 een Pro Cleaning aankoop van €219,00 voor mijn auto gedaan en de dienst besteld voor maandag 6 mei 2024 in Assen.
Tot op heden heb ik, ondanks diverse contactpogingen, nog niets van het bedrijf vernomen en/of reactie en/of bevestiging van de dienst gehad.
Gezien de slechte reviews(die ik pas achteraf heb gelezen) verwacht ik ook niet dat het bedrijf zijn verplichtingen gaat nakomen. Op negatieve reviews volgt alleen standaard reactie , echter zaken worden blijkbaar niet structureel opgelost. Ik ben immers niet de eerste die klaagt.
De klantenservice is niet bereikbaar(25 minuten in de wacht gestaan). Op mail wordt alleen gereageerd dat ik daarvoor het servicepunt dien te bellen dat vervolgens niet bereikbaar is. Op terugbelverzoeken wordt niet gereageerd
Ook het contactformulier werkt niet goed. Bericht kan niet verstuurd worden.
Kortom: er gaat structureel iets verkeerd bij dit platform. Niet mee in zee gaan met servicewrong.nl Gebakken lucht verkopen maar niet poetsen. Ik heb er geen vertrouwen in en heb zaak betwist bij mijn creditcard maatschappij die een en ander gaat onderzoeken.
Serviceright heeft, op mijn dringende verzoek, inmiddels aangegeven dat mijn order wordt geannuleerd, echter hebben nog niet bevestigd dat zij het bedrag van €219,00 per omgaande aan mij zullen terugbetalen.
Gewenste Oplossing:
Als het bedrag van de aankoop (€219,00) per omgaande aan mij wordt terugbetaald en Serviceright gaat doen wat wordt beloofd!
