Klacht: Geen geld retour na annuleren opdracht.

Everrdus op 04 juni 2024 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Onderhoud aangevraagd via ServiceRight. Na contact met de garage waar het onderhoud plaats zou vinden het advies gekregen om opdracht te annuleren omdat het contact met ServiceRight moeizaam en onzeker verloopt.

De betreffende opdracht geannuleerd en verzocht om betaalde bedrag terug te storten (per mail) (3-5-24)

Reactie gehad dat opdracht zou worden geannuleerd en het bedrag teruggestort. Dat gebeurde niet. Daarna nogmaals verzocht (10-5-24). Bedrag zou binnen 10 dagen worden geretourneerd. Dat gebeurde ook niet. Daarna nogmaals per mail verzocht binnen 2 dagen terug te betalen en zo niet dat ik overweeg rechtspositionele stappen te ondernemen (27-5-24). Geen reactie gekregen.

Bedoeling is het geld terug te krijgen.

Betreft order nummer 139560. Kenmerk 02-05-2024 10:21 0220299469981615. Het bedrag is € 586,87.

Als het bedrag teruggestort wordt.

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over ServiceRight
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ServiceRight

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ServiceRight nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Everrdus