Klacht: na annulering wil ik mijn geld terug maar ze reageren nergens meer op

Anci85 op 12 maart 2024 over ServiceRight in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had online een reservering gedaan en betaald ,garage bleek allang geen zaken meer met hun te doen.Heb de afspraak dus geannuleerd.Heb al een paar mailtjes gestuurd dat ik mijn 270 euro terug wil,maar krijg maar geen antwoord.Ik wacht nog twee dagen anders ga ik aangifte doen

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn 270 euro terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ServiceRight in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ServiceRight een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ServiceRight

Heeft op 21 maart 2024 om 02:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze oprechte excuses hiervoor, we nemen uw klacht hierover dan ook serieus.

Sinds 14 maart is de terugbetaling onderweg en dit duurt 3-5 werkdagen om teruggestort te worden op uw bankrekening.

We hopen u hiermee geholpen te hebben en horen graag als er vragen zijn via de mail.

Mvg,
ServiceRight

Alle klachten die gemeld zijn door Anci85