Klacht: service voor vaste klanten

op 22 februari 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een medewerker gaf aan dat ze opnieuw zouden proberen incasso te doen. maar nee sturen gewoon incassobureau op je dak/
.Dat na meer dan 20 jaar op tijd betalen.
Super bedrijf en service uitmuntend

Gewenste Oplossing:

Dat ze zich aan afsp houden en die 40 e incasso terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jodie1304

2 jaren geleden - het is nu duidelijk hoe ze met vaste klanten omgaan

Alle klachten die gemeld zijn door Jodie1304