Klacht: Service tot de deur

op 15 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

3 jaar geleden kopen we een mooie nieuwe Samsung wasmachine in de aanbieding voor €380,-. Volgens de verkoper kan die zo’n 10 jaar mee. Leuk! Een half jaar geleden (juli 2017) lijkt het oorlog in de badkamer en laten we een monteur komen om er naar te kijken: Kuip afgebroken van de motor.. volgens de monteur iets wat niet voorzien kon worden door de consument.. Reperatie kosten €290,-. Oké Nja als die dan nog een paar jaartjes meegaat, daar koop je geen nieuwe voor! 2 weken terug hetzelfde, wasmachine maakt een hoop kabaal en bel meteen Samsung om er wederom naar te laten kijken. Er word netjes een afspraak ingepland en krijg een mail met als voorwaarden dat de reparatie wordt uitgevoerd en dat de kosten tot max €192,- kunnen oplopen. Monteur komt en zegt dat het hetzelfde probleem is als een half jaar geleden alleen dan aan de voorkant. Het beton is afgebroken en de monteur had dit in 6 jaar nog nooit gezien. Er zou door Samsung contact met me opgenomen worden hoe dit op te lossen. En ik kon €90,- betalen voor het onderzoek.
Vandaag wordt ik gebelt door de bcc met als mededeling dat de wasmachine onherstelbaar is en dat ik een restwaarde ontvang van €107,-!

Uiteindelijk heb ik dus in totaal €760,- uitgeven aan de wasmachine die 3jaar is meegegaan en moeten wij nu een nieuwe kopen en worden we afgescheept met een vergoeding van €107,-!
#servicetotdestoep#boycotsamsung#delenislief!

Wanneer ik weer een goed werkende machine heb

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne007