Klacht: Service tot aan de deur.

op 05 mei 2017 over Catawiki in de categorie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de veilingsite Catawiki een schilderij gekocht.
Meteen na aankoop bericht gekregen dat ik mijn gegevens moest nakijken ivm de verzending. Omdat wij nét verhuisd zijn, heb ik de verkoper netjes een bericht gestuurd met ons nieuwe adres.
Maar na 2 dagen krijg ik bericht van de verkoper ( Joey Scheick) dat het pakket tóch verstuurd is naar ons oude adres.
TNT post kan niets meer veranderen zeggen ze. De verkoper reageert op geen een mail, Catawiki geeft als intermediair niet thuis. Zij willen geen contact opnemen met de verkoper. Dit terwijl Catawiki in alles betrokken is. Maar eenmaal de commissie binnen houdt de service op blijkbaar. Dit betekent dat ik het pakket waarschijnlijk nooit meer ga ontvangen. Schandalige service!

Gewenste Oplossing:

Dat Catawiki als intermediair zijn verantwoording neemt en contact opneemt met de verkoper van het schilderij om het e.e.a. recht te zetten.

De verkoper is een klant van hen en zij hebben betere contacten met de verkopers. Zij laten mij als koper nu in de kou staan.]
Service tot aan de deur

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Catawiki over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door etosklacht