Klacht: Service t.o.v. klant is onder de maat

op 11 oktober 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb eind juni via Social Deal een bon gekocht van 16 euro bij Koobo.
Koobo is een dienstverlener die ramen zou komen zemen. Deze bon was geldig tot 2 september. Helaas hebben we nog geen glazenwasser gezien, omdat hij een aantal afgezegd is door Koobo.
Eigenlijk zouden ze 6 oktober komen, maar is weer afgezegd en nu wordt het 2 november. Ik heb hierover diverse malen contact gehad met Social Deal en ik wil mijn geld terug. Social Deal is al vanaf 2015 bekend met het probleem bij Koobo, maar bieden de bon nog steeds aan. Social Deal kan geen geld terugstorten, maar proberen steeds een afspraak in te plannen met Koobo. Dit lost dus niets op!
Social Deal is bekend met het probleem, er staan veel klachten op internet en toch bieden ze het weer aan.

Ik heb zowel met Social Deal als met Koobo contact gehad, maar ze willen allebei geen geld terugstorten.
Ik heb geen zin meer in de misleidende afspraken van Koobo en ze hoeven niet meer langs te komen.

Ik ben van mening dat Social Deal ervoor moet zorgen dat hun klanten (wij dus) het geld terug moeten krijgen, omdat zij het aan ons hebben verkocht en wisten van de problematiek en dit niet aan ons vermeld hebben.
Er zijn meerdere gedupeerden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Social Deal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Social Deal nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Corine23