Klacht: Service Samsung

Gabriella Kockelkoren op 01 november 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Een dikke maand geleden kreeg ik problemen met de display van mijn Samsung telefoon. Na telefonisch contact met de klantenservice van Samsung had ik 2 opties. Of langs een Samsung Premium point gaan voor reparatie of de telefoon insturen voor reparatie. Klantenservice gaf garantie dat de telefoon gemaakt zou worden terwijl je wacht. Retour Eindhoven zou uitkomen op 120 km. Eenmaal daar kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk die dag niet meer zou lukken om de telefoon te repareren. Na 3 uur wachten was op de telefoon alleen een software update uitgevoerd terwijl de klacht wat betreft de telefoon een bekend A5 2016 probleem was. De medewerker van dit Premium point zat alleen, moest alle reparaties zelf doen, nieuwe reparaties aannemen en mensen te woord staan waardoor hij amper aan repareren toekomt. De volgende dag bleek dat het niet gelukt is, het zelfde defect was er nog.
Er was nu nog maar 1 optie en dat was telefoon insturen voor reparatie. Hiervoor maakte ik gebruik.van de 24 uurs service. De vervoerder van Dynafix kwam de telefoon 18 oktober ophalen en hij zou de volgende avond tussen 18.00 en 22.00 uur weer thuis bezorgd worden. Tot mijn grote verrassing kreeg ik die dag een mail dat de telefoon pas 20 oktober terug zou komen!
Ik gebeld met Dynafix en Samsung dat dit niet voldeed aan betaalde 24 uurs service. Ik zou het geld binnen 10 werkdagen terug ontvangen en je raadt het al, tot op heden niks ontvangen. Vandaag gebeld met klantenservice Samsung en dan komt weer het volgende. Dynafix heeft telefoon se 18e opgehaald, telefoon de 19e ingeboekt en vervolgens netjes binnen 24 uur terug bezorgd op de 20e! Dat terwijl de vervoerder en Samsung hadden gezegd dat de telefoon de volgende Dag, de 19e weer terug zou zijn.
Nu mag IK dus contact gaan opnemen met Dynafix om achter die 25 euro aan te gaan. Ik vind dit meer dan schandalig. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er is werkelijk niemand die je op een behoorlijke oplossende manier helpt.
Mijn volgende telefoon zal echt geen Samsung meer worden, in tijden van hulp laten ze je echt in de steek. Dat terwijl ze op dat moment er voor hun klant moeten zijn. Juist dan!!!

Graag retournering van de 25 euro van de niet uitgevoerde 24 uurs service

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door