Klacht: Service nieuwe afzuigkap

op 09 februari 2018 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb 15 december 2017 een nieuwe afzuigkap laten plaatsen. Na een maand deed de afzuiging het niet meer en rook ik een brandlucht. Afspraak gemaakt, kon pas na 2 weken. De monteur kon het niet maken moest onderdelen bestellen, zou volgende week terug komen. Ik zit te wachten, bel Whirlpool hoe laat de monteur komt, krijg ik te horen dat hij pas 16 februari komt. We hebben het hier over een nieuwe afzuigkap, onderdelen zijn niet kapot door slijtage. Het is toch vreemd dat ik nog 2 weken moet wachten omdat de monteur onderdelen moet bestellen. Wie gaat mij garanderen dat de afzuigkap dan wel werkt.
Ik heb het gevoel dat Whirlpool mij afscheept (niet de monteur hoor). Ik vind dat ik gewoon recht heb op een werkende afzuigkap ipv nieuwe onderdelen. Dit vind ik geen service, ik zal door deze ervaring mensen niet aanbevelen Whirpool te komen door deze slechte service. Ik hen het niet over een gebruikte afzuigkap.

Ik vind dat ze een nieuwe afzuigkap moeten plaatsen. Dit is een fabrieksfout.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Voois